Иконка ресурса

Marquee 1.0

Нет прав для скачивания
Этот плагин позволяет отправлять бегущий текст для некоторых игроков.
Этот плагин позволяет отправлять бегущий текст для некоторых игроков.
Текст будет бежать с права налево.
Видео подобного на евентскрипт.
http://www.youtube.com/watch?v=2r3BB_euX58

Оригинал

Для разработчиков:
Expand Collapse Copy
/**
 * Starts a marquee on a list of clients.
 *
 * @param clients        An array of clients to send to.
 * @param numClients    Number of players in the array.
 * @param message        The message to display.
 * @param intercept        Stop any currently running marquee and start this one.
 * @return                True if started, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_Start(const clients[], numClients, const String:message[], bool:intercept=true);
 
/**
 * Starts a marquee on a client.
 *
 * @param client        The client to send the panel to.
 * @param message        The message to display.
 * @param intercept        Stop any currently running marquee and start this one.
 * @return                True if started, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_StartOne(client, const String:message[], bool:intercept=true);

/**
 * Starts a marquee on all clients.
 *
 * @param message        The message to display.
 * @param intercept        Stop any currently running marquee and start this one.
 * @return                True if started, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_StartAll(const String:message[], bool:intercept=true);

/**
 * Stops the marquee currently running on a client.
 *
 * @param client        The client to stop the marquee from.
 * @noreturn
 */
native Marquee_Stop(client);

/**
 * Checks, whether a client is currently watching a marquee.
 *
 * @param client        The client to check.
 * @return                True if he's watching a marquee, false otherwise.
 */
native bool:Marquee_IsRunning(client);

/**
 * Called when a marquee message is about to start on a client.
 *
 * @param client            Client index of player to send to.
 * @param sMessage            Message to send.
 * @return                    Action to handle the message.
 */
forward Action:Marquee_OnStart(client, const String:sMessage[]);
Команды
sm_marquee <#userid|steamid|name> "text"
Не забудте поставить кавычки в тексте.
Автор
hirowatch
Скачивания
0
Просмотры
205
Первый выпуск
Обновление

Оценки

0.00 звёзд 0 оценок
Назад
Сверху Снизу